Általános Szerződési Feltételek

Általános szerződési feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza a https://dobsatibor.hu oldalon, annak aloldalain keresztül megrendelhető, illetve nyújtott szolgáltatások (továbbiakban Szolgáltatások) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

Az oldal címe: https://dobsatibor.hu

1. Az oldal üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Üzemeltető neve: Dobsa Tibor egyéni vállalkozó
Székhely címe: 6800. Hódmezővásárhely, Róka utca 26
Adószám: 55175304-1-26
Nyilvántartási száma: 53633161

2. Ügyfélszolgálat adatai:

Telefon:+36302676671 (normál díjszabású magyar mobiltelefonszám)
E-mail: [email protected]

Levelezési cím: Dobsa Tibor, 6800. Hódmezővásárhely, Róka utca 26

3. Az általános szerződési feltételek elfogadása

3.1 A megrendelés illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a szolgáltatást megrendelő felhasználó között.
3.2Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Szolgáltató szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

4. Biznisz Klub

Az oldalon zárt, előfizetéses tagsági rendszer működik, Biznisz Klub néven, amelyet a Szolgáltató biztosít a Biznisz Klub előfizetői számára (továbbiakban Tag). A Biznisz Klub zárt felületén a Szolgálttó marketinggel és vállalkzásmenedzsmenttel kapcsolatos anyagokat biztosít szöveges és videós formában. A szolgáltatás célja, hogy a Tagokat megismertesse olyan hatékony eszközökkel, amelyeket a saját tevékenységük során később felhasználhatnak, és a segítségükkel a bevételeiket megnövelhetik, és akár egyszerűbbé tehetik az adminisztrációs munkákat is.

A Tag jelen szerződés alapján megbízza a Szolgáltatót a fentebb enlített témakörökkel kapcsolatos anyagok elkészítésével. A Tag az előfizetés időtartama alatt jogosult hozzáférni a szerződés megkötésének időpontjában elérhető Biznisz Klub anyagokhoz, valamint a Szolgáltató által havi rendszerességgel készített újabb Biznisz Klub anyagokhoz. A Szolgáltató, azaz Dobsa Tibor egyéni vállalkozó ezt a megbízást kifejezetten elfogadja.

A Szologáltató további ajánlatokat kínál fel esetileg a Tagok számára, többek között – a teljesség igénye nélkül – képzések, konzultációk, oktatóanyagok, workshopok, előadások, coaching, tanácsadás, nyomtaott vagy online műpéldányok (továbbiakban Egyéb szolgáltatások). Ezeket az Egyéb szolgáltatásokat a Tagok ráutaló magatartással, a Megrendelem gomb megnyomásával tudják igénybe venni.

4.1 Jelentkezés visszaigazolása:

A Szolgáltató a jelentkezéseket haladéktalanul megvizsgálja, és visszaigazolja azok beérkezését, de fenntartja magénak a jogot, hogy a beérkezett jelentkezést indolás nélkül elutasítsa. Mind a beérkezések tényének visszaigazolása, mind az elfogadott vagy visszautasított jelentkezések e-mail formájában kerülnek visszaigazolásra.

4.2 Ingyenes próbaidőszak, előfizetés, és előfizetés lemondása

Bizonyos esetekben a szolgáltató ingyenes próbaidőszakot biztosít a jelentkezőknek. A próbaidőszak (“Ingyenes próbaidőszak”) 5 nap a jelentkezés elfogadásától és visszaigazolásától számolva. A Szolgáltató a szolgáltatás nyújtásáért havonta vagy évente megbízási díjra jogosult, a megrendelő által választott előfizetési csomagnak megfelelően. A megbízási díjat a jelentkező a megrendelés gomb megnyomása után havonta vagy évente tudja bankkártyával előre kifizetni. A Szolgáltató havonta vagy évente előre vonja le az esedékes megbízási díjat a szerződött fizetési szolgáltatón keresztül. A jelentkező kijelenti, hogy a megadott bankkártyaadatok valósak, és a megadott bankkártyával jogszerűen rendelkezik. A Tag az előfizetés lemondását bármikor kezdeményezheti a Biznisz Klub zárt felületén, a Fiókom oldalon, illetve az 1. mellékletben található felmondási nyilatkozat [email protected] e-mail címre történő elküldésével. A Szolgáltató a felmondás kezdeményezését, valamint a sikeres felmondás tényét is e-mail üzenetben visszaigazolja. A Tag az előfizett időszak végéig a szerződésben meghatározott anyagokhoz hozzáfér, ezt követően a hozzáférése visszavonásra kerül.

5. Számlázás

A megbízási díj levonását követő 15 napon belül a Szolgáltató elektronikus számlát köteles kiállítani, amelyet a Fiókom oldalon a Tag megtkeinthet és le is tölthet. Az Egyéb szolgáltatások megrendelése esetén az Egyéb szolgáltatások díjának levonását követő 15 napon belül a Szolgáltató elektronikus számlát köteles kiállítani, majd a kiállított elektronikus számlát e-mailben küldi el az Egyéb szolgáltatás megrendelőjének.

6. Rendes felmondás

A Szerződő Felek bármelyike – jelen szerződés 4.2 pontba foglalt rendelkezésekkel összhangban – a szerződés megkötését követő 14. nap után azt bármikor felmondhatja azzal, hogy a felmondási idő utolsó napja az utolsó megbízási díj levonását követő harmincadik napra esik.

7. Rendkívüli felmondás

A Szerződő Felek a jelen szerződést a másik félhez intézett egyoldalú jognyilatkozattal, azonnali hatállyal abban az esetben mondhatják fel, ha a másik fél a jelen szerződésből eredő lényeges kötelezettségét ismételten vagy súlyosan megszegi.

8. Kártérítési felelősség kizárása

A Szolgáltató a szerződés teljesítésével összefüggésben bekövetkező károkért való kártérítési felelősségét az irányadó jogszabályok által lehetővé tett legteljesebb mértékben kizárja.

9. Oktatóanyagok elérhetősége

Az oldalon található oktatóanyagokhoz, anelyek nem részei a Biznisz Klub előfizetésnek (írásos, videós, hanganyag) előfizetést követően lehet hozzáférni. Az előfizetés időtartama az oktatóanyagot bemutató oldalon megtekinthető, amely időtartam során a szolgáltatás igénybe vevője, az Előfizető korlátozás nélkül tud hozzáférni az előfizetés ideje alatt az oktatóanyagokhoz. A rendszer automatikusan rögzíti a sikeres bankkártyás fizetést, erről a fizetést követően visszaigazoló e-mailt küld. Az Előfizető a sikeres fizetést követően 24 órán belül hozzáférést kap a megrendelt oktatóanyaghoz az előfizetés idejére.

10. A megrendelés lépései:

A megrendelés lépései esetenként eltérőek lehetnek, de minden esetben jelen weboldalon keresztül történik.

A felhasználó a megrendelés leadásával elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételeket és az Adatvédelmi tájékoztatót, amelyet ide kattintva tekinthet meg.

11. Az adásvételi szerződés létrejötte:

7.1 Ha a felhasználó megrendelést küld a weboldal oldalain, és a Szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)

7.2 A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

12. A termékek, szolgáltatások lényeges tulajdonságai

A termékek, szolgáltatások lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik az egyes termékeket, szolgáltatásokat bemutató oldalakon.

13. Árak

A szolgáltatások, termékek árai a szolgáltatásokat és termékeket bemutató egyes aloldalakon megtalálhatóak. A weboldalon közzétett árak alanyi adómentesek.

14. Kiszállítás, személyes átvétel fizikai termék értékesítése esetén

14.1 A szállítási határidő a megrendelést követően maximum 7 nap. Amennyiben a 7 naptári napon belül nem lehetésges a kiszállítás, úgy arról a weboldalon a megadott elérhetőségek valamelyikén tájékoztat.
14.2. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
14.3. Kiszállítás futárszolgálat segítségével történik.
14.4. Lehetőség van személyes átvételre előre egyeztetett időpontban a vállalkozás tulajdonosától, erről bővebb információ a megadott elérhetőségeken kérhető.

15. Lehetséges fizetési módok

Bankkártyás fizetés a Barion segítségével. A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adataid hozzám nem jutnak el. (részletes tájékoztató IDE kattintva)

A “Barion Payment Zrt.” fog szerepelni a számlakivonatokon.

16. Szerzői jog

A Szolgáltató az oktatóanyagokkal – és a weboldal minden más elemével kapcsolatban fenntartja magának a szerzői jogot:

A weboldal és a Szolgáltató által biztosított anyagok (függetlenül attól, hogy jelen weboldalon vannak tárolva, publikálva, vagy más – külső szolgáltatóról, szolgáltatón keresztül érhetőek el) teljes tartalma szerzői jog által védett tartalom, beleértve a képeket, szövegeket, videókat, az oldal minden egyes elemét, különösen ideértve az oldalról engedéllyel letölthető anyagokat, legyen az bármilyen formátumú. Ezen digitális anyagokat akkor is szerzői jog védi, és érvényesek az itt megfogalmazott kikötések, ha az adott digitális anyagnál külön szerzői jogi figyelmeztetés nincs megjelenítve!

Az oldal bármely eleme (beleértve az engedéllyel letölthető anyagokat) sem egészben, sem részleteiben nem sokszorosítható vagy közölhető semmilyen formában és értelemben, sem nyomtatott sem elektronikus módon, beleértve a nyilvános előadást vagy tanfolyamot, hangoskönyvet, fénymásolást, vagy bármilyen nyomtatott vagy online, internetes közzétételt. Az oldal bármely elemének felhasználása, beleértve az oldal szövegét, képeket, videókat, az engedéllyel letölthető anyagokat valamint az oldalról készíteni képernyőfelvételeket, és képernyővideókat csak és kizárólag az oldal tulajdonosának, a Szolgáltatónak, Dobsa Tibor egyéni vállalkozónak az előzetes, írásos beleegyezésével történhet.

Amennyiben a jogtalan felhasználás megtörténne, úgy a mindenkori hatályos magyar és nemzetközi jogszabályok alapján megkezdjük a jogi eljárást, és felszámolásra kerül a jogosulatlan felhasználás díja, amely 10 000 000 Ft, azaz tízmillió forint. A beazonosított jogtalan felhasználás után rögtön figyelmeztetjük a jogtalan felhasználót, hogy szüntesse meg a jogtalan felhasználást.

A jogtalan felhasználás megszűnésig a jogtalan felhasználás díján (ami 10 000 000 Ft) felül napdíj fizetendő, amely 30 000 Ft/nap.

A jogi ügyekben ügyvédi iroda jár el!

17. Elállási jog

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló uniós és magyar szabályozása értelmében vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Szolgáltatás és online termék (pl., oktatóanyag) megrendelése esetén a megrendelet szolgáltatás, illetve online termék esetében a teljesítés megkezdése után nincs lehetőség érvényesíteni az elállás jogát.

Az elállási jog gyakorlati menete nem élelmiszer termék esetében: a terméket a használata előtt eredeti csomagolásában kell visszaküldeni. Amennyiben az elállás jogának oka nem szavatossági vagy garanciaigény, úgy a termék visszajuttatásának teljes költsége a vevőt terheli.

18. Szavatosság és garancia

A termékek esetében az eladó felelősséget vállal, hogy a termékek egyes oldalin feltüntetett paramétereknek a termékek megfelelnek, és a webáruház tulajdonosának és üzemeltetőjének tudomása nincs a termékek esetleges rejtett hibájáról.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

  1. Személyes bejelentés
    A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
    tónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
    – a vásárló nevét, címét,
    – a termék megnevezését, vételárát,
    – a vásárlás időpontját,
    – a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
    – a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
    – a kifogás rendezésének módját.
    Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
    A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.2. Írásban történő bejelentés
    A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ).
    Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: – a vásárló nevét, címét,
    – a termék megnevezését, vételárát,
    – a vásárlás időpontját,
    – a hiba bejelentésének időpontját,
    – a hiba leírását,
    – a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et egyoldalúan módosítsa. Az új ÁSZF hatályba lépését megelőzően 10 nappal tájékoztatja az oldal látogatóit.

  1. sz. melléklet:

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta (csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza emailben)

Címzett: *

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: *

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: *

A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)